donderdag 14 april 2016

Update opvanghond Roxana en Namen

Ik ben Roxana, mijn opvang vrouwtje noemt mij Java, ben nu 5 en halve week bij haar, was in het begin wat wantrouwig maar nu niet meer, ik ben heel erg lief zegt mijn opvang mama, ben heel leergierig wil graag werken en zij zegt ook dat ik vermoedelijk wel geschikt ben om aan de fiets mee te gaan. U bent welkom om mij te bezoeken.

MAMEN: Volgens mijn opvang vrouwtje ben ik vandaag 8 weken bij haar in de opvang, kwam als een bang hondje, dat nog niet zindelijk was na 4 weken snapte ik dat dit buiten moest gebeuren, vanaf dat moment deed ik het netjes buiten toen nog wel op een vaste plek. Inmiddels zijn we 8 weken verder en ontpop ik me als een lief aanhankelijk hondje die soms nog wat angstig is, maar mijn opvang mama is heel trots dat ik al zover ben gekomen, en wacht ik op een mooi gouden vaste plek. U bent welkom om mij te bezoeken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten