donderdag 28 april 2016

Update Butch

Het was begin December toen ik een foto zag van Deo (refnr.10965) nu geheten Butch. Ik was opslag verkocht!
Hij zag er erg ondervoed uit maar had zo’n mooie, lieve kop, dat ik gelijk contact gezocht heb met A.C.E. en was tot mijn verbazing de eerste die reageerde.
Na wat contact over en weer over de voorwaarden en een huis bezoek!
Kreeg ik al snel te horen dat Butch onderweg was naar Nederland.

17 December was het dan zover, ik mocht hem ophalen op Rotterdam airport!
Hij kwam uit zijn Kennel en begroette me op de boxer manier en begon me overal te likken.
Ik had gelijk al door dat ik het had getroffen met Butch!! Erg lief karakter!

Eenmaal thuis heb ik Butch eerst lekker laten lopen/snuffelen en zijn mand laten zien.
Later heb ik hem lekker gewassen en hebben we een flink stuk gewandeld zodat we aan elkaar konden wennen.
Maar ik had zelf het idee dat ik met de reïncarnatie van mijn vorige boxer te doen had. Butch was lekker aanhankelijk.
Ik noem hem gekscherend ook wel Spaanse schoothond.
Het was net of we elkaar al jaren konden. Het was vrij vlot dat Butch de meeste commando’s leerde en los kon lopen zonder problemen.
Natuurlijk hou ik hem altijd in de gaten, maar hij luistert goed dus heb geen problemen met hem gehad.

We zijn nu al wat verder, en Butch is helemaal aangesterkt. En is een erg mooie boxer!
Hij is nu dikke maatjes met een andere adoptiehond van stichting ACE genaamd Nooki.(helena 7476)
De hond van mijn zus. We gaan dagelijks met de honden in het park spelen wat ze beiden erg leuk vinden en ook nodig hebben.
Hij is erg sociaal met mensen en kinderen, mijn neefje en nichtje waren ook gelijk gek met hem en visa versa. Ook met de meeste honden gaat het goed behalve sommige reutjes.

Ik wil verder A.C.E. bedanken voor het goede werk dat ze leveren ten behoeve van het dierenwelzijn. Zonder hen had ik mijn schatje nooit gehad!

Vriendelijk groet Gino Mone.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten