zondag 17 april 2016

Nina.

Zoals jullie zien gaat het goed met Nina.
Na een paar dagen kon ze al los hier aan de overkant in het park.
Een super lief en sociaal hondje. Wel komt haar energie er nu uit. 1,5 jaar. Nou zeg maar gerust nog pup haha.
Wat een lieverd. Hele dag pootjes en kusjes geven. 
Spelen en rennen met haar zus Blossom vind ze geweldig (Ook een Podenco).
In het bos en op het strand kan ze voorlopig nog niet los. Ze reageert nogal heftig op Konijnen.
Mijn andere Podenco houd ook wel van konijntjes jagen maar die volgt me toch als ik verder loop. (Thuis staat de bak met eten he hihi).
Ook heeft ze al kennis gemaakt met de paarden. Prima.... Nu nog de bananen uit de oren. Dan kan ze over een tijdje mee als ik ga rijden in het bos.
Ze gaat al wel mee aan de lijn naast het paard als ik ook aan de hand met het paard loop. Aan de overkant is ook een heel groot veld (heuveltjes ook) en er zitten muisjes.
Lekker ravotten samen met Blossom. In huis staat de waakstand aan. Zodra er iemand voorbij loopt komt er een blaf uit. Ook heb ik gemerkt als ik langer als 2 uur weg ben ze op sloop tour gaat.
Dit los ik nu op door haar in de bench te leggen met kauwspeeltjes. De kauwspeeltjes gebruikt ze vrijwel niet. Toch blijft ze braaf in de bench zitten. Ze doet alles prima buiten. Ze is alleen een beetje over enthousiast soms.
Geweldig hondje. Dit komt helemaal goed. Wat tijd en geduld... Ze doet het nu al super!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten