zaterdag 23 april 2016

Judy in opvang in Noord Nederland.

Gisteravond is Judy bij mij gebracht en heb haar buiten laten kennismaken met mijn eigen 6 honden.
Zoals iedere keer liep dit ook weer prima. Zelfs de kat liet ze met rust! Ik weer natuurlijk nog niet of dat zo blijft als ze hier wat langer is, want dan worden de meeste opvangers wat "vrijer".
Ze heeft vannacht in de bench geslapen en dat ging prima. Eten doet ze als de beste, Pia had al gezegd dat ze dat in de bench moest krijgen en heb gezien waarom. Ze heeft de bak zo leeg en toen ik haar uit de bench liet ging ze kijken of er ergens nog iets te snaaien was.
Uitlaten ging redelijk goed. Ze mogen bij mij aan de flexlijn dus hebben ze wat vrijheid om te snuffelen en zo. Al met al een leuk hondje voor en beginners en ook als uitbreiding van de roedel.

Ineke


Meer gegevens over Judy vind je hier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten