vrijdag 8 april 2016

Hebben jullie dat ook??

Hallo lieve dierenvrienden!!

Even een vraag,hebben jullie dat ook???
Ik verkeer n.l. in de gelukkige omstandigheid om voor de vierde keer een Cockerspaniël vanuit Spanje te adopteren. 
Steek mijn blijdschap natuurlijk niet onder stoelen of banken, echter, krijg zo vaak de vraag, waarom uit Spanje, de asiels zitten hier immers ook overvol……
En soms, lieve mensen ben ik het beu om mijn beslissing uit te leggen, maar een enkeling geef ik nog uitleg.
Dat ik al vanaf vorig jaar november op zoek was naar een vriendje voor mijn jongste Cockertje en mijn oudje, 5 sites regelmatig afzocht, en ja, er zijn genoeg Cockers in de aanbieding, alleen….
De ene is een angstbijter, de ander kan niet met andere honden en noem maar op...
Vele mensen hebben direct hun oordeel klaar, maar ik zeg dan, oordeel niet over wat je niet weet!!!!
Maar goed, het is mijn weloverwogen keuze en volgende week woensdag mag ik een Cockermeisje in mijn armen sluiten, foto,s volgen!!!

Lieve groeten van Tieske en mijn Cockerbende,Joey en Jody.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten