woensdag 27 april 2016

Bowie (ACE Buddy 10266)

Eindelijk op 6 december 2015 konden we onze hondenzoon van Schiphol halen. Vol ongeduld samen met zoon en dochter stond ik te wachten.  Daar kwam hij dan.... onze Bowie. En met de halsband omdoen had ik meteen 2 mega voorpoten op mijn schouders. Hier ben ik. Ik hoor bij jou. Lieverd, je bent zo welkom heb ik hem in zijn oor gefluisterd. Thuis gekomen meteen alles verkennen en zijn veel te grote mand in beslag genomen.  De eerste dagen waren een beetje aftasten. Bowie is mijn eerste hond dus dat was wennen, maar zijn lieve koppie zei me, het komt allemaal goed. Nou, het is echt goed gekomen. Bowie is lief,  luistert goed en weet precies wat hij mag en niet mag, ondeugend is hij ook. Hij vind het heerlijk te knuffelen en kusjes geven is zijn favoriete bezigheid. Hij vind het heerlijk om buiten te zijn en lekker de pootjes te strekken. Loslopen ben ik nog steeds voorzichtig mee. Eten vind hij toch wel lekker en heeft een paar pondjes teveel op het moment. 
Sinds 3 weken heeft Bowie een vriendje.
Gerrit ! Nog een hondenzoon. Een pup van 5 maanden. Gerrit komt uit Roemenië en is een kruising tussen herder en wolfshond. Ze kunnen het geweldig goed met elkaar hebben en halen vaak "kattenkwaad" uit.
Gerrit is met zijn 5 maanden net iets groter dan Bowie. Dat word nog wat hier in huis. Ze spelen heel wat af en hebben veel plezier aan elkaar.

Ik wil heel graag ACE bedanken. Dank jullie wel voor onze Bowie. Onze lieverd die heel veel vreugde brengt in ons leven. En natuurlijk Michael bedankt voor het ondersteunen van Bowie. Ik weet zeker dat Bowie jou geluk heeft gebracht en jij hem, en dat reflecteert alles weer terug naar hoe hij nu is!

Ons gezin is compleet!!!

Groetjes en keep up the good work!
Ellie, René, Yvette, Tim, Bowie en Gerrit XXX







Geen opmerkingen:

Een reactie posten