zondag 10 april 2016

Aankomst Rotterdam 6 april

Vandaag een vlucht begeleid waarin weer vijf geluksvogels zijn aangekomen. Het was een vlucht met verrassingen. Er waren twee honden waarvan ik het huisbezoek had gedaan, Laila en Lilana. De adoptanten van Lilana wonen drie straten verder dan waar ik drie jaar geleden gewoond heb. 
We hebben regelmatig samen gewandeld. De adoptant van Petrus hadden al eerder Enja geadopteerd die ik samen met mijn dochter vorig jaar had meegevlogen na ons bezoek bij Ace Ace-charity.
Ook Chaplin was meegekomen vandaag en wat blijkt, de adoptanten van Petrus en Chaplin wonen een paar honderd meter bij elkaar vandaan. 
Ook Jo was meegekomen, kwam lekker relaxed uit de kennel. En toen kreeg ik van de partner van de begeleidster horen dat zijn vrouw een collega van me is. Ik had haar vaker gesproken over Ace en ze heeft me toen gezegd om daar eens langs te willen gaan. Wist ik veel dat ze daar al was. Al met al een geweldige vlucht. 
Dochterlief Dagmar Derksen heeft de foto's voor ons gemaakt,geniet er maar van. Dank aan de adoptanten voor de adoptie en het meegebrachte voer voor de achterblijvers.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten