dinsdag 19 april 2016

3 maanden

Gabber voorheen ace Robert  gehaald  op  dinsdag  19  Januari  en  vandaag  19  April  precies ook  op  een  dinsdag  3  maanden  samen.

Vanaf  het  begin  is  het  elke  dag  feest.

Mijn  vrouwtje  zegt  ook  je  moet  genieten  en  in  het  leven  zelf  de  slingers  ophangen, nu  dat  doe  ik  dan  ook,  rennen  in  het  bos  de  hele  dag  met  de  bal  spelen  dat  is  zo  tof.

Ik  kan  iedereen  niet  genoeg  bedanken,  maar  extra  dank gaat  naar  de  lieverds  die  mij  hebben  bevrijd  uit  het  dodingsstation.

Ik  vraag  dan  ook  extra,  geen  enkel  hondje  klein  of  groot  oud  of  jong  hoort  daar,  kijk  maar  mij wij  zijn  allemaal  lief  en   heel  erg  dankbaar  voor een  tweede  kans, help  mijn  collega's

Dank  voor  alle  vrijwilligers  en  alle  hulp  die  jullie  verrichten  met dit  mooie  werk, zodat  wij  geadopteerd  kunnen  worden.

Dikke  knuffel  en  een  heleboel  likjes  wat  dat  doe  ik  graag.

Gabber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten