zondag 14 februari 2016

Mijn bezoek aan Ace op 10 en 11 februari

Ik heb heerlijke dagen gehad op de refugio. Alles was goed geregeld qua vervoer. Dirk stond mij keurig op te wachten op het vliegveld. Eerst naar de refugio gegaan op mijn verzoek maar als ik naar het hotel wilde hoefde ik het maar te zeggen en hij zou mij brengen. 
Natuurlijk wilde ik heel lang bij de honden zijn. Heerlijk om alle hondjes nu life te zien die ik al zo vaak op facebook en de website van ace voorbij heb zien komen.
Eerst de hele refugio bekeken, inclusief het hotel en de katten. Daarna met de honden in verschillende groepen naar het veld. Elke groep is weer heel verschillend. De kleintjes willen vooral rennen achter de bal aan en/of op schoot zitten. De galgo's gaan lekker bij je staan en willen eigenlijk vooral knuffelen.
Daarna ook veel in de zon gezeten met een hondje op schoot of bij een wat bangere hond kijken of je ze kan verleiden met een koekje om dichterbij te komen. Als je maar geduld hebt en de andere kant op kijkt lukt het vaak. Een hondje uit de ziekenboeg mocht ik wel onder zijn kinnetje kriebelen. Hoera!
Een paar honden word je toch verliefd op. ( o help) Regey is echt een lieverd, met zo'n lief en zacht karakter. Omdat hij bij het bureau loopt heb ik hem ook veel gezien. Hetzelfde geldt voor Many met haar mooie 2 kleuren ogen. Ook zo'n zacht en lief karakter. (nog niet op de site volgens mij) en Emme, die gelukkig voor haar al gereserveerd is.
Bij de hotelboeking was er blijkbaar iets mis gegaan, maar gelukkig hadden ze nog een kamer over! Beetje koud voor een bankje in het park. ;)
Donderdag weer veel geknuffeld. Kan nooit teveel zijn he? En om 17.00 uur met Fabienne en Dianne en 8 honden naar het vliegveld vertrokken. Er ging ook nog een vlucht naar Eindhoven om 20.00 uur. Het inchecken ging heel snel gelukkig. Ik ging met mijn smerige kleding vol hondenhaar en wat hondenpoepvlekken en kaplaarzen het vliegtuig in. Ik had geen tijd gehad om me nog te verkleden. Haha! Blijk ik de allerachterste rij stoelen voor mijzelf alleen te hebben. Zou het met mijn geur te maken hebben gehad? Een tip voor de volgende vliegers misschien?? Ik had een heerlijke relaxte vlucht dus met veel beenruimte.
Op Rotterdam aangekomen, stonden alle baasjes verwachtingsvol op de uitkijk. 4 mensen gelukkig gemaakt met hun nieuwe hondje!
Al met al was het een geweldige reis. Ik zou het iedereen aanbevelen om te doen! En.... ik ga heeel graag nog een keer als het mijn beurt weer is.

Jolanda Snelleman

Deze vlucht is mogelijk gemaakt door de leden van Fly a Dog Home
Klik hier om de foto's te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten