zondag 14 februari 2016

Mariana

De mensen die kiezen voor een pup uit een gefokt nestje weten niet welke pareltjes er zitten te wachten op een goed tehuis.

Mariana is één van deze pareltjes!

We zijn een week verder. Gelukkig!!
Want het angstige hondje dat zo aan alles moest wennen begint zich te ontpoppen tot een klein clowntje. Heel lief, zachtaardig en eigenlijk heel netjes opgevoed. Ik moet regelmatig hardop om haar lachen.

Ik heb volle dagen. Maar daar doet ze niet moeilijk over en volgt mij overal.
Op m'n werk blijft ze lief in haar mandje of begroet heel zachtaardig onze klanten. Waar ze veel liefde voor terug krijgt.
Ook is ze heel lief voor de kleintjes. En ik let goed op dat de kleintjes ook lief zijn voor haar.

In het bos heel s'ochtends vroeg voegt ze zich zonder problemen bij de roedel van de bestaande honden club in het Haagsche bos.

Vandaag zijn we naar een duingebied geweest en mocht ze voor het eerst los. Ze bleef maar rennen. Snuffelen. En weer rennen. Het staartje recht omhoog en ons niet uit het oog verliezend. Vanmiddag ergens een pannenkoek gegeten. Mariana sliep op een kleedje bij m'n voeten.

Er komt elke keer een ander hondje naar boven.

Echt zo leuk om elkaar te leren kennen!

Ik had mij voorgenomen haar aan te leren dat ze niet op m'n bed mag.
Ze begrijpt het. Maar neemt toch elke keer een sprint, springt als een zoutzak op m'n bed en gaat gelijk op haar rug.

Ik ben om. Ze mag op bed.

Groetjes Fleur







Geen opmerkingen:

Een reactie posten