maandag 15 februari 2016

Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor Mauro, het is een emotionele periode geweest.
Twee dagen voor ik Mauro mocht ophalen is mijn mama overleden, soit alles is behoorlijk verlopen.
Mauro is inderdaad een rustige sociale hond, alhoewel op Zaventem was hij wel de felste, de andere hondjes waren zo kalm!
Het was zoeken voor allebei, maar het is een schat. Op wandel is hij behoorlijk rustig, in de auto is het een droom, overal neem ik hem mee, als ik werken ben is hij lange tijd alleen (in m’n keuken) geen problemen!! Ik ben wel naar de dierenarts geweest na een paar dagen, hij krabt tot bloedens toe aan allebei z’n oortjes en kan ongelooflijk hard schudden met zijn kop, vooral als hij lang
geslapen heeft. Het is geen infectie, heb nu Hexoclean om in z’n oortjes te spuiten, maar voorlopig niet beter. Volgende week terug op controle! 
Mauro is mijn valentijn  vandaag! 
 
Lieve groeten,
 

Marijke en Mauro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten