woensdag 17 februari 2016

Gabber

Op  19 Jan. was  het  zover ik  mocht  mijn  vriendje op schiphol  gaan  ophalen,  ik  vond  het  spannend.
Maar toen  Gabber ( voorheen  Robert)   uit  de  bench stapte was  het  direct van  hallo  hier  ben,  en  ook tijdens  de  rit  naar  huis.
Thuis  stond  er  een  mand  met speeltjes  op  hem te  wachten,  hij  vond het  zeer  interessant   maar  na  een poosje  kwam  hij  er  achter  dat  de   bank veel  fijner  lag  en dat  er  maar  een  speeltje  is  en  dat  is  de  tennisbal,  daar  sta  ik  mee op  en ga ermee naar  bed,  wat  ik  zo  lees  zijn  de  meeste  daar  erg  blij  mee  zijn.

Ik  wil  ook  extra  vermelden  de  grote bewondering  die ik heb  voor  alle  medewerkers van  ACE  het enthousiasme  van  jullie  spat  er af  zowel  hier  als  in het  buitenland.
Daardoor  zijn  wij  adoptanten  in  de  gelegenheid  om  zo  een  lieverd  te  kunnen  adopteren.
Het snelle  reageren  op  al  je  vragen het  huis bezoek  de  nazorg  de  keuze waar  je wilt  dat   je  dier aankomt  chapeau  voor  allemaal.

Ik  kan  daarom alleen  maar  zeggen  overweegt  U  een  huisdier  te  nemen denk  aan  de  dieren  van  ACE,  ik  denk  dat  je  geen groter  cadeau  in  huis kunt   halen,  want  wat  zijn ze  dankbaar,  om  de  mogelijkheid  te  krijgen  om hun  LIEFDE te  kunnen  geven.

Wij  mensen zijn  ook  niet  volmaakt,  maar  wat wij  allemaal  kunnen  is  LIEFDE  geven  en  LIEFDE  mogen  ontvangen en  daar  draait  het  om  in het  leven  alleen  maar  LIEFDE.

Dikke  knuffels  van  ons.

Gabber  en  Lilian.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten