dinsdag 12 januari 2016

Het gaat goed met Nino

Ik wil even laten weten dat Nino inmiddels sinds vrijdagnacht 08 januari bij ons is en dat het super gaat! Na een aanvankelijke onrustige nacht en een daaropvolgende drukke zaterdag kwam hij eind zaterdagmiddag wat tot rust en vanaf toen is het super goed gegaan! Hij is geweldig lief en aanhankelijk en met de katten gaat het prima. Mijn rode kater wordt helemaal afgelikt. Dit doet hij zeer onstuimig en Tommy is daar lang niet altijd van gediend en probeert hem wat te ontwijken. Ik probeer al dagen er een goede foto van te krijgen maar dat lukt steeds niet ondat het beeld dan bewogen is of door de vertraging er alweer heel anders uit ziet. Nij deze stuur ik er een paar.  De witte kat op de achtergrond doet nog moeilijk, gromt en blaast naar hem en soms lijdt dat tot een confrontatie waarop Nino dan hard begint te blaffen en grommen, maar dit is duidelijk angst, want gisteren vloog hij over het plateau van de open haard weg toen de kat eraan kwam.
Vanmorgen is de afstand die Nino mag afleggen tov de kat alweer verkleind en Nino reageert nauwelijks meer op het gegrom can de kat, houdt gepaste afstand, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook wel goed komt.


Groejes Linda.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten