maandag 18 januari 2016

Django

5 Januari was het een jaar geleden dat ik Django(bij ACE bekend als Chano) op luchthaven Rotterdam heb mogen verwelkomen. De eerste foto is de foto geweest waarop mijn hart brak en ik wist dat ik hem wilde adopteren. Django is erg mishandeld geweest en was bang voor alles! Knuffelen vond hij fijn en ook mijn andere hondjes vond hij prima. Katten kon hij denk ik niet, want die wilde hij pakken, maar met veel geduld gaat ook dat nu prima. moet zeggen dat ik wel hele makkelijke poezen heb die alles prima vinden en ik dus het probleem bij Django moest weghalen. Django is uitgebloeid tot een vreselijk lieve hond die nu geniet van het leven en vriendjes is met iedereen, vooral zijn ACE broertje Bobbie verliest hij nooit uit het oog. Blij en dankbaar dat ik Django deze kans heb kunnen geven en hoop nog heel lang van en met hem te genieten.

Groetjes,

Manuella.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten