woensdag 23 december 2015

Luna's (ace Arabela) eerste kerst:

Mijn eerste kerst! Die boom en al die lampjes lampjes vind ik maar al te interessant, dan nog niet gesproken over de cadeautjes onder de boom, die ik al deels heb kapot gevreten samen met mijn grote zus.(Helen)...Wat een feest was dat. Ohjaa, en dat witte doek dat mijn mama onder de boom had gelegd, daar heb ik al lekker op geplast, vond het niet zo mooi staan... Ze heeft het al 2 keer gewassen en weer terug gelegd, maar ik pies er gewoon weer overheen, walgelijk ding! Nou, ik ga genieten van mijn eerste kerst bij mijn lieve baasje. Ik hoop dat al mijn vriendjes in Spanje snel een warme gouden mand zullen krijgen, het is maar niks in zo'n hok. En al helemaal niet met de feestdagen... Ik zal aan jullie denken. heart-emoticon 
Iedereen fijne feestdagen, en vergeet niet een beetje aan ons te denken tijdens oud & nieuw... 
Dikke lebber van Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten