maandag 23 november 2015

Paco Fidèl

Als ik zo mijn Paco op zijn POANGstje zie liggen denk ik ''laat hem nooit iets overkomen''... Op 24 november is hij 10 maand bij ons...een echte rakker maar zeer zeker een warme huisgenoot die ons iedere morgen ''in alle rust'' een verschrikkelijk dikke knuffel geeft...haha...M.a.w. ''IEDEREEN RISE AND SHINE...PACO IS IN THE HOUSE...'' Serieus nu...Paco verteld...
Tijdje geleden dat ik nog eens iets geblaft heb want ik had het veels te druk...kijk maar 



Jaja...dat ben ik...ietsiebietsie verwaand ...maar met mijn poten stevig op de grond hoor...
mijn lieve neefje ''TOMMY''is over de ''Regenboogbrug''gegaan en dat was erg triestig...rust zacht lieve vriend, ik blaf je nog wel..



Nu heb ik sinds kort een nieuw neefje en wij blaffen nogal wat af hoor...hij is pas 10 maand oud de snotneus dus....IK blaf hoe het moet...voorbeeldfunctie noemt dat...


Verder heb ik het super naar mijn zin, ik blaf nooit teveel en luister goed naar mijn baasjes... Zo zijn we beste maatjes. Elke morgen gaat mijn baasje op grote wandeling en in de namiddag na de siësta mag ik nog eens mee met mijn 't vrouwtje...alle mensen uit de buurt vinden mij erg aardig, ik blaf ook wel een beetje extra met mooie halsbanden en een tuig gemaakt door een lieve zadelmaker EXTRA VEILIG en oersterk...ik blaf deze niet kapot hoor...


Wat kan ik nog meer blaffen dan dit...ik heb het héél goed...en mijn 't vrouwtje is ook bij mijn oude vriendjes geweest in Mijas.


..ik blaf iedereen een fijne Kerst en gelukkig 2016...
En blaf nog 1000 blafjes voor alle hondjes die het nodig hebben...Paco...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten