zondag 25 oktober 2015

Nieuwe hondenbank gekocht, en hun tuin avonturen.

Hallo iedereen, 
 
Het is even geleden, maar zijn er met hen een paar dagen uit getrokken.
Dan wat werk in de tuin want ja, de herfst is in het land, en rondom ons domein', zijn we omringt door eikenbomen, en met kilo's komen ze naar beneden.
Het is een mooi jaargetijde, de bladeren die verkleuren, prachtig, maar met het gevolg, dat ze nu ook gaan afvallen.
 
Maar s 'avonds lekker in de zetel, als we plaats hebben, het is net of de meiden weten het, want als ze hebben gegeten, haasten ze hun echt om de beste plaatsjes in te nemen.
Ik kan jullie verzekeren, ze gaan alle drie dwars over de zetel liggen, en zo is er nog heel weinig plaats over.
Als je dan eindelijk een plaats hebt veroverd, komen ze lekker tegen je aanliggen, ik heb nooit koude benen of voeten, want ons Lady, ligt steeds heel dicht tegen mij aan, die wijkt echt geen meter van mij.
En dat was al direct zo, als we haar gaan afhalen zijn in Zaventem.
En ons Luna, ligt aan de andere kant tegen mij.
Ons Tycha, die ligt steeds bij mijn vriend. 

 
 
Dus dicht bij mijn vriend zitten, dat zat er niet meer in, en ja hoor ik ben een knuffelbeest.
Wij zijn op zoek gegaan  naar een nieuwe bank voor hen.
 
 
 
En we hebben er ééntje gevonden, hele zachte kussens, ze hebben ook hun donsdeken, en de eerste die het wou testen was ons Luna zoals je hier kan zien.
Ze is ruim genoeg voor de twee grote honden.
En daarna kwamen ook de andere twee het uit proberen.
 
 
Dan was het ons Tycha haar beurt.
 
 
Ons Lady ging het ook eens proberen, samen met Luna, en zolang ik niet in de zetel ga zitten, blijft ze mooi, in de hondenbank.
 
En zo is het dilemma weer opgelost.
 
Achteraan in de tuin hebben wij een spiegel staan, ik heb al een paar keer van plan geweest hem weg te doen.
 
Maar wat mij iedere keer weer tegenhoud is, als onze meisjes de tuin in crossen, is ons Lady haar eerste halt aan de spiegel.
Daar gaat ze dan zo boos in kijken, dat ik een lach niet kan onthouden, en daarom laat ik hem staan.
 
 
Dan de bloembak, die ik met heel veel liefde heb aangemaakt, het was de bedoeling om hem vol te planten met rozen, mijn lievelingsbloemen.
 
Niks maar ook niks, is daar van in huis gekomen, om de simpele reden, dat Luna hem heeft opgeëist.
Ik heb dan maar de rozen verplant vandaag, want er komt anders geen bloem meer aan.
 
 
Ik zal proberen, om  er volgend jaar zonnebloemen te planten.
 
Even over ons Karo,
Die heeft het echt naar haar zin hoor, ze woont bij de Kevin, maar ze wil niet constant binnen blijven, wat ook niet hoeft.
Ze kan binnen en buiten.
In onze straat mogen geen auto's rijden, dus geen gevaar. Ze eet mooi haar krokjes bij de Kevin, en bij ons komt ze haar vlees eten, en bij de buurvrouw gaat ze ook eten.
Nu loopt hier nog een poes ze lijkt een beetje op ons Karo, ik heb haar Emelie genoemd, en ik moet zeggen ze luistert heel goed naar haar naam. En ze gaat hier niet meer weg, wij ontfermen ons ook over haar, ze heeft eten een slaapplaats, en we gaan ze laten steriliseren, en we doen elk de helft.
 
 
 
 

Ons Karo is aan het eten, en Emelie zit op wacht bij mijn buurvrouw. Zijn toch twee poezen die we kunnen een thuis geven.


                                      Zo dat was het weer voor vandaag.

                                            Tot de volgende keer.


                                                 Liefs Meintje

Bron:Blog: Ons Luna en Lady onze meisjes van Schin, Spaanse honden in nood.En Tycha van Roemenie. 
Bericht: Nieuwe hondenbank gekocht, en hun tuin avonturen.
Link: http://lunaokt.blogspot.com/2015/10/nieuwe-hondenbank-gekocht-en-hun-tuin.html  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten