donderdag 15 oktober 2015

Caramelo 10110

We zijn en half jaar verder. Onze Caramelo doet het heel goed. Wel een beetje verdikt ondanks het feit dat we toch elke dag gemiddeld twee uur gaan wandelen. We gaan ook om de drie maanden naar een hondentrimmer. Hij laat alles toe zonder klagen. Hij is toch zo een braaf hondje.
We hebben veel plezier samen. Hij speelt en knuffelt met iedereen. Allemansvriend.
Alleen in de tuin is geen optie. Hij is graag buiten als ik ook buiten ben. Maar zodra ik naar binnen ga spurt hij om als eerste binnen te zijn. Zelfs de buren zijn er helemaal verliefd op. Hij maakt nooit lawaai als ik niet thuis ben. Ik krijg ook veel complimenten van andere wandelaars omdat hij zo mooi is. Een echt caramelosnoepje. :-)
Ik ben zo blij met hem en hij zal hier nooit iets tekort komen voor de rest van zijn leven.
Op de SHIN-dag was het ook heel fijn. Veel gebabbeld met andere mensen. Dit hondje is een geschenk uit de hemel. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten