zondag 20 september 2015

Chica

Voor al mijn redders in nood!
Zo'n anderhalf jaar geleden hebben lieve mensen mij van de straat gehaald en opgevangen. Ik was daar in een leuk gezin. Toen werd ik daar weggehaald en ging ik naar Nederland, middelburg. Ik kwam bij een oudere mevrouw van 85 terrecht. In het begin vond ik het vreemd, was wat angstig. Allemaal mensen die aardig tegen mij waren! Maar samen met Rie van de Broeke, mijn nieuwe baas heb ik dat overwonnen en heb nu een heel mooi leven. Altijd lekker eten, heel veel aandacht en knuffels, ben bijna nooit alleen en ga veel op stap. Ik ga regelmatig naar de kapper, helaas ook wel naar de dokter en krijg dan weer een prik, maar dat moet gebeuren  zegt mijn baas. Een stukje fietsen, spelen in de grote tuin van luna, die ook heeft gezworven in Bulgarije en dus een lotgenoot, waar ik lekker los kan rennen.
Het baasje van luna heeft er trouwens voor gezorgd dat ik hier naartoe kon komen.
Ik ben superblij met mijn leventje, hoop dat alle honden die kans krijgen!! Ace, bedankt dat jullie het goed vonden dat ik bij een oudere baas mocht gaan wonen, heb het zo naar mijn zin!!

Heel veel liefs van Chica (voorheen Chispita) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten