vrijdag 21 augustus 2015

MEREL, hond van een drugsverslaafde...

Ik werd op tijd gered van de dood! Mijn baasje was een agressieve drugsverslaafde, mijn moeder gaf ie weg voor enkele Euro's aan een jager, mijn broertje kreeg zoveel slaag dat ie het niet gered heeft. 
Ook ik werd te koop aangeboden en een vrijwilliger heeft me van de dood gered, waar ik zo dankbaar om ben dat mijn staartje overuren maakt! Ik ben zo blij dat ik altijd vrolijk naar je opkijk, ik ben zo gezellig omdat ik nu besef wat dit wil zeggen, ben super sociaal omdat ik nu niet meer aan een lijn naar andere hondjes kijken moet, maar met hen mag spelen en dat bevalt me best …
Wie geeft mij een kans? Een leven vol respect? Wie heeft mijn koppie in zijn hart opgeslagen en laat me niet meer los? 

Mijn leven krijgt een dankbare nieuwe kans...

Voor meer informatie klik hier.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten