dinsdag 7 juli 2015

(Luna) nu Lady

Ik wil ook eens laten weten hoe het met ons Lady gaat.Ze is echt een schat van een hondje, lief aanhankelijk, en steeds op zoek naar mij, als ze mij in de buurt niet ziet.
Ze is onze tweede hond van Shin, onze eerste is een even grote schat.Mijn hart breekt steeds opnieuw als ik de mishandelingen van dieren zie,sommige mensen zijn het beest.
Gelukkig zijn er organisaties die zich inzetten, om dieren te redden van hun pijnen en folteringen.
Daar is Shin het grootste bewijs van, ik heb heel veel respect voor Fabienne en haar man, maar zeker evenveel voor alle medewerkers die het mogelijk maken, dat er een gouden mand gevonden wordt voor heel veel dieren.
Daarom maak ik reclame voor Shin via mijn blog, want ze verdienen het.
Ik duim dat de werken hun vruchten mogen afwerpen, En er nog heel veel kunnen gered werden, zowel honden als poezen.
Mijn steun heb je .

Bedankt voor de goede zorgen, voor onze vier voeters.


Meintje

Ze heeft het beste en warmste plaatsje gekozen.

Ze geniet heel graag van de zon

Maar geniet evenveel van haar middagdutje

En dat is ons Luna van Shin, vroeger Candy, ook zij geniet heel graag van haar slaapje.


Bedankt dat wij hun mochten leren kennen, aan liefde geen gebrek.

Onze dierenarts zei ons dat er met de honden van Shin nooit geen problemen zijn, dat steeds op en top gezond zijn.


Groetjes Meintje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten