zaterdag 27 juni 2015

Vladimir,...en toen was ie over gelaten aan zijn lot,..

Hij is een klein vriendelijk en dankbaar hondje,..was blij met een knuffel en gelukkig met een bemoedigend woord,..
Dat staartje gaat altijd en die twee pootjes op de tralies smeken om mee te gaan,..
Hij werd afgegeven in een dodenstation, waarom zullen en willen we eigenlijk nooit weten.
Een ding is zeker, er is niets mis met Vladimir, die sociaal en ongecomplexeerd zijn vriendjes uitvoerig begroet,
Nu samen leeft met heel wat lotgenoten sinds zijn baasje hem dumpte…
Vladimir werd bij grote honden gezet toen hij in het dodenstation zat, een de grote honden heeft hem flink toegetakeld op een dag, hij was op sterven na dood, zijn hele lijfje werd overbeten, hij werd als dood achter gelaten, hier overleefde hij …
Door dit voorval verloor hij een oogje volledig,..hij moet door het leven met maar 1 oogje,..
Moedig als altijd heeft hij ook deze amputatie doorstaan en leeft,..zijn vriendelijk karakter is hier niet door beschadigd, 
Hij blijft Vladimir zoals hij is, de blik in zijn een oogje blijft hunkeren naar een familie, een veilige thuishaven,..
Klein maar dapper,..maar getekend voor de rest van zijn leven,…
Haal me niet in huis als je me niet gelukkig maken kan,..
Haal me in huis als je geen tijd voor me hebt,…
Haal me niet in huis als je niet weet dat ik aan je zijde ben voor minstens 12 jaar en meer,...
Machteloos worden duizenden dieren aangeboden op welke manier ook, het zijn geen moment opnames, het zijn hun levens, hun werelden die gered worden,...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten