dinsdag 9 juni 2015

Een korte update van Shoes (Siembra)

Ik ben inmiddels al helemaal thuis bij mijn baasjes, ik snap nu waarom we een paar keer per dag gaan wandelen, het is niet het wandelen alleen maar ook dat ik mijn behoeftes dan kan doen in plaats van in de tuin. Verder mag ik sinds een weekje ook af en toe los lopen en dan ren ik maar achter Boots aan want die weet wel wat we moeten doen als de baas fluit en met zijn armen staat de zwaaien. Boots gaat dan een rondje om hem heen lopen en dan braaf voor hem zitten, waarom ik weet het niet.
Ook gaat de baas met Boots speuren, ik vind dat ook heel leuk om daar achter aan te lopen en dan speur ik mee, wat we zoeken? ik heb geen idee, maar als Boots het gevonden heeft, krijgt zij een beloning en die krijg ik dan ook. 

Ook met de katten is het leuk spelen, het is alleen niet eerlijk als zij over de schutting verdwijnen en dan verstoppertje spelen of heel vervelend aan de andere kant van de schutting steeds heen en weer lopen, maar ach ik vind ze wel leuk. Kortom ik heb het reuze naar mijn zin.

Poot van Shoes..(zwarte hond op het filmpje)


Voor het filmpje klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten