zaterdag 18 april 2015

“Prins” voorheen Printeps

Op 24 december 2014 kregen wij ons  “kersthondje”. Hiervoor moesten we eerst een reisje naar België maken om hem op te halen. Wat was het spannend….zou het klikken ??? Dat ik me daarover zorgen heb gemaakt bleek helemaal niet nodig. Vanaf het eerste moment was het liefde op het eerste gezicht van beide kanten. Hij kreeg van ons de naam “Prins” ( voorheen Printeps) en luisterde al meteen wel naar zijn naam. Hij had heel snel zijn plaatsje verworven en na 2 nachten ging hij rustig slapen. Hij is heel erg aan zijn bazinnetje gehecht en kruipt ook het liefste op schoot als het kan. Het is een knuffel ….heerlijk om van zo’n trouw beestje te mogen genieten. Zelf was ik in het begin herstellende van een schouderoperatie en vond ik het heerlijk om hem om me heen te hebben en later mee op stap te gaan in het bos. Niemand kon vermoeden dat ik daarna op 7 april mijn zelfde schouder zou breken en weer thuis kwam zitten. Er is er een die het niet erg vindt ….Prins geniet van de aanwezigheid van zijn bazinnetje en van zijn extra tochtjes naar het bos. Prins kan heel goed los lopen in het bos en zoekt mij ook steeds op. Hij gaat zo af en toe wel eens op onderzoek maar zijn neus brengt hem wel weer bij zijn bazinnetje. Elke dag loopt Prins wel een kilometer of 5 door het bos en geniet dan met volle teugen van het snuffelen maar zeker ook van het spelen met zijn hondenvriendjes. Wij zijn erg blij dat wij de stap hebben genomen om via de ACE een hondje te adopteren en een goed tehuis te geven. De organisatie zorgt erg goed voor de beestjes en ook de nazorg vinden wij bijzonder goed. Wij hopen nog heel lang deze ervaringen te mogen hebben en te mogen delen.


Groetjes fam Geers en een pootje van Prins









Geen opmerkingen:

Een reactie posten