donderdag 23 april 2015

Oela

Hallo iedereen,

Ten eerste: Oela heet nu Bella.
Ze is sinds 02-02-2015 bij mij.

Het gebeurde allemaal een beetje met een omweg.
Ik was al heel lang op zoek en aan het sparen omdat ik graag een boxer wilde.mijn lievelingshonden.
Mijn hele leven haalde en nam ik altijd de zieligste honden uit het asiel.
Ook heb ik in Andorra gewoond 12 jaar.Ik ging iedere dag de bergen in om vele puppies en honden te voeren.
Ben inmiddels 57 jaar.
Nu mijn lieve meissie.
Dankzij Rietje v. Helaas (een topper!) is deze schat bij mij.
En dat zal ze ook blijven, wij zijn voorbestemd om bij elkaar te zijn.
Inmiddels is ze positief op leishmania getest.
Dat is iedere dag 1 pilletje, en ik hou haar grenzen in de gaten.
De medicatie word mij opgestuurd door een andere vrijwilligster van jullie Annemie Beyens...ook een echte topper!!!
Petje af ook voor haar.
Sorry...jullie zullen wel denken, we willen meer over Bella weten.
Bella een lievere hond bestaat er niet voor mij.
Wij samen zijn 1. We zijn onafscheidelijk van elkaar.
Ze luisterd top, je doet het een paar keer voor....en  ja hoor ze weet het!!!
Ik zal meerdere foto,s bijvoegen. Klik hier.
Van thuis, in het bos, in de hondespeeltuin enz...
Haar foto van toen, mogen jullie er bij voegen.
Ik kijk er liever niet meer naar.


Wij zijn echt voorbestemd om bij elkaar te zijn.💞💞💕💖

Mij  dank aan jullie allemaal !!!!
Namens mij en Bellaatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten