donderdag 16 april 2015

Fluffie

Lieve allemaal,

Vandaag werd ik wakker met een heel blij gevoel. Ja, ik ben vandaag 1 jaar geworden. Ben benieuwd wat ik van mijn baasjes krijg. Een kluif misschien, wie weet? Moeten ze wel met iets speciaal komen, want ik krijg elke dag een kluif. Wat gaat de tijd toch snel. Ben nu volwassen in grootte, maar puber in de omgang.  Mijn speelkameraad, Frommel, heeft onlangs zijn pootje op 4 plaatsen gebroken. Ik ben indirect schuldig daar aan. Ja, ik ben een onstuimige hond. Ik was met mijn bazinnetje en Frommel buiten. Ik zag een poes, zijn hele leuke beesten, en wilde daar naar toe rennen. Mijn bazinnetje deed een stap opzij om de ruk die ik zou geven aan de riem op te vangen. Ze ging boven op het pootje van Frommel staan. Frommel jankte het uit van de pijn. De volgende dag is er een foto gemaakt en wat bleek: Jawel, 4 botjes gebroken. Frommel is geopereerd en heeft nu een spalkverband. Mijn baasje heeft de bijgaande foto gemaakt van Frommel. We kunnen nu  helaas niet met elkaar spelen. Over 14 dagen gaat de spalk er  hopelijk vanaf. Dan wordt het weer  dolle pret met elkaar.  Met mij gaat het heel goed, ondanks dat ik toch nog wel heel schichtig ben van plotselinge situaties. Ik wordt bijna elke dag geborsteld door mijn baasjes. Ik verlies heel veel haar. Ook hou ik van zwemmen en natuurlijk spelen met andere honden. Ben blij dat ik in Nederland woon en niet in het warme Spanje. Ik heb een grote hekel aan de zon.
Dit was even een berichtje van mij. Ik wens jullie veel succes met het onderbrengen van de honden in Nederland en België.
Een grote knuffel van mij,

Fluffie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten