zondag 5 april 2015

Aankomst Rotterdam 29 maart jl.

Een mooi verslag van de vlucht van gisteravond in Rotterdam
Ik heb zojuist een vlucht opgevangen op Rotterdam. Helaas was een adoptant (van Jelte) een omleidingsbordje voorbij gereden en kwam hierdoor in de file terecht. Op deze vlucht was de adoptant van Emanuelle zelf haar hond gaan halen(foto links). Een geweldige ervaring heb ik me laten vertellen (ik wist dat natuurlijk al,hahahaha). Voor Moussy heb ik het huisbezoek afgelopen maandag gedaan, erg leuk om dan ook de hond op te mogen vangen op de luchthaven.Soms gaat het erg snel dat een hondje naar huis mag. Voor Zio  is het ook al erg snel gegaan. Vorige week Zondag het eerste contact en de week erop al naar zijn eigen warme mandje. Ik ben alleen vergeten een foto te maken van de adoptant van Jelte, sorry. Het was me weer een genoegen om dit te doen. Heel veel vrolijke en blije mensen ontmoet. Onze dank voor het redden van deze rescue honden uit het buitenland. Emanuelle, Moussy, Zio, en Jelte het ga jullie goed.Misschien zien we elkaar weer op de Ace dag 2015 in Eck en Wiel.
Mvg een blije vrijwilliger




Inmiddels heb ik een  foto gekregen van de adoptanten van Jelte.
Jelte is de hond rechts op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten