zondag 8 maart 2015

Joep

Hierbij een klein verhaaltje over hoe het nu met Joep gaat. Binnenshuis gaat het prima, hij gaat de rol van roedelleider op zich nemen en is gezien zijn 3 poten overal altijd als de kippen bij. Als je bijv. met een tas met boodschappen thuiskomt gaat hij er naast zitten en niemand van de andere honden mag er bij. Verder is hij heel sociaal en welwillend en dat is weer een hele andere kant van hem, kortom het gaat dus goed. Buitenshuis is het iets anders, dan komt er
weer een angstcomplex naar boven wat hij in het begin ook had, vreemde mensen, honden, een vuilniskar die bakken leegmaakt enz. Ik zoek dan ook omdat ik naast een bos woon altijd de plekken uit waar niemand loopt en kom dan meestal nieman
d tegen en dan gaat het goed. Er zit dus nog een verleden in hem wat er denk ik niet uitgaat. Verder laat hij echt zien dat hij zich thuis prettig voelt en dat is goed om te zien. Ik houd zijn gewicht scherp in de gaten (gezien zijn ene geamputeerde achterpoot) en dat gaat ook goed. Ik hoop dat jullie nu een klein beetje een beeld hebben hoe het met hem gaat. 

Groet Bart



Geen opmerkingen:

Een reactie posten