woensdag 25 maart 2015

Bericht van mijn ex opvanger Duardo

Ola Hélène 
 
Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin. 
 
Ik mag mee op weekend en mag zelfs waar andere hondjes niet mogen omdat ik zo flink ben J (weekendje Rotterdam, en in principe geen hondjes in het restaurant. Aha, maar ik wel J)
 
Ondertussen heb ik al eens een weekje op dierenhotel geweest. Was ook super, heb mij daar goed geamuseerd met de andere hondjes.
 
En hier heb ik een upgrade gekregen van mijn slaapmand. Ik heb nu een heuse “deense dog”-mand met donsdeken en kussen om te slapen ’s nachts. Super, en zeker met het dekentje : kunnen ze mij lekker instoppen : mijn cosy house (Plaats zat J; zie foto’s)
 
Heb je al een nieuwe sloeber kunnen halen om een nieuwe thuis te geven ? 
 
En die gekke baasjes hebben weer een lang weekend gepland in Italie en ik mag weer mee J
 
Als die nog eens een weekend vrij hebben , kom ik je nog eens een knuffel geven 
 
Groeten 
 
Duardo
(gecensureerd door Gino en Hilde )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten