zaterdag 7 februari 2015

Het gaat SUPER met Betty (ACE Flufke)

Sinds afgelopen september woont Betty bij ons, maar het lijkt wel of ze er al jaren is. Wij zijn echt zó blij met haar! Ze is lief, vrolijk, speels, gehoorzaam, druk, maar ook rustig. Echt een heerlijk hondje!
Echt het enige minpunt is dat ze erg gericht is op eten. Geen baknijd, maar – zoals ik dat ook met mijn van de straat geplukte honden in Costa Rica had - een hond van de straat zal nooit meer kunnen begrijpen dat hij netjes zijn eten krijgt, maar pakt wat hij te pakken kan krijgen (denk ik). Betty krijgt droogvoer van Royal Canin en ik geef haar dit vaak in een voerbal, zodat ze niet kan schrokken.
Ik woon vlakbij het Bloemendaalse Bos en Betty vindt het geweldig om te rennen en te spelen met alle honden. Ze ruikt blijkbaar lekker, want het gaat altijd prima. Ik heb haar ook flink getraind met het loslopen, als ze komt als ik roep dan krijgt ze een heel klein stukje hondensnoepstaaf. Etengericht zijn is dan juist handig, want ze luistert super goed en komt als ik roep.
Al met al helemaal goed. Wij hebben het leukste, liefste hondje dat ooit bij ACE is geadopteerd!

Groetjes,

Silvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten