dinsdag 17 februari 2015

Groeten van NALA

Ik zou graag groeten van NALA doen. En vooral steun en kracht overbrengen voor de mastins op de site van ACE. En natuurlijk voor al die mastins, die onwaarschijnlijk slecht worden behandeld.
Ook NALA was een van hen. ANNELIES zet hem op, het komt nu goed. CLEOPATRA sterkte met alles.
 

Zo hoort een mastin eruit te zien. Statig, lief en machtig. NALA is mijn beschermer, als er iemand achter mij loopt, gaat NALA achter me lopen. Als er iemand tegemoetkomt is zij zeer alert. Iedereen mag binnenkomen,
maar weggaan is moeilijker. Ook NALA kwam erg mager bij mij wonen. Zie nu hoe zij geworden is. Ik zou graag oproepen, aan mensen die niet goed voor de mastins zorgen, een beetje meer respect graag!!!!!
 
Zet hem op ANNELIES, CLEOPATRA en BIG BOY...........
 
Groeten van Gerrie en uiteraard van NALA.

Een big smile van Puk


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten