maandag 19 januari 2015

Ontmoeting tussen Tammy nu Jip en stagaire Jamie.

Jip "Tammy" opgezocht na mijn ervaring in Spanje ..

18 januari dat was de dag dat ik Jip ging opzoeken bij de adoptanten. De zenuwen gierden door mijn lichaam ik was zo benieuw hoe het nu met haar ging na alles wat ze meegemaakt heeft. Ik kwam binnen en zag Jip op me aflopen ik knielde en gaf haar gelijk een dikke knuffel en kusjes. Ik was zo blij dat ik een paar tranen liet vallen en wat zag ze er goed uit bij super lieve mensen die haar alle liefde zullen geven wat ze nodig heeft. Ze herkende me niet echt gelijk maar kwam wel op me af gelukkig. Ik heb nog veel verteld over Jip toen ze nog in Spanje was en veel gevraagd over hoe het nu met haar ging. Ze zag er blij en uitgerust uit. Ze weet nu dat ze veilig is en een lekker thuis heeft. Ik ga snel weer een keertje bij Jip langs en ik ben super blij dat ze bij lieve en leuke mensen in huis is gekomen.

Jamie 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten