zondag 23 november 2014

Tammy

Als je de Refugio bezoekt en alle hondjes ziet, is er wel altijd een hondje dat je hart steelt. Voor onze studenten is dat ook meestal zo!

Jamie, één van onze studentjes schreef een woordje voor haar grote lieveling in de Refugio:



Tammy. Vanaf de eerste dag dat ik op de Refugio ging werken en ik Tammy zag zitten, was ik verliefd. Zo een ongelofelijke lieve hond die haar gouden mandje na een jaar nog steeds niet gevonden heeft. Ik snap het niet. Wat je ook doet, ze wilt alleen maar bij je zijn en knuffelen en liefde voelen die ze nooit gevoeld heeft. Zo een lieve trouwe hond die je trouw zou zijn voor het leven. Zij verdient het om een mandje te krijgen. Toen ik afscheid van haar nam, had ik het er zo moeilijk mee en dat voelde Tammy. Ze wou me niet meer loslaten en hield me tegen zodra ik weg wou lopen maar toch moest ik gaan. Ik heb haar beloofd dat haar gouden mandje echt wel komt... prachtige tijd, prachtige hond die ik nooit zou vergeten.    Jamie...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten