zondag 16 november 2014

Hera

Ach, mijn meisje toch...

Alles was geregeld en alles stond voor je klaar, inclusief je gouden mandje....

Vanavond zou je vliegen....

En juist vandaag sloot jij je oogjes...

Ik had je zo graag nog eventjes vertroeteld, nog even laten zien dat je er toe deed, nog even voor je willen zorgen en al mijn liefde willen geven...

Het mocht niet zo zijn, juist vandaag...

Maar voor jou is de wereld niet meer blind, geen pijnlijke melkklier tumortjes meer, geen stramme oude botjes... 

Jij bent nu vrij 
Jij mag nu zweven op de wind
Rust in vrede, lieve kind

Helaas, heb je nooit mogen ontmoeten maar je zit voor altijd in mijn hart !


Liefs, Eugenie

2 opmerkingen:

  1. Veel sterkte Eugenie, toen ik het las rolden de tranen over mijn wangen, ik was zo blij voor haar. Liefs Fabiola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Eugenie, wat een blijde dag had moeten worden, werd een trieste. Heb Hera op afstand gevolgd en was zo blij dat ze een plekje gevonden had. En dan loopt het zo. Ik ken je niet, maar weet dat je in mijn gedachten bent!

    BeantwoordenVerwijderen