maandag 15 september 2014

Ace dag bericht door Anita Andela


Zaterdag 6 september, voor mij de allereerste ACE-dag....vorig jaar ingeschreven, kon door familieomstandigheden niet doorgaan.....
Eerst oppas geregeld voor de thuisblijvers....en mij goed ingelezen welke wegen ik moest rijden, want verdwalen is een hobby van me, nou ja.... Heb ik geen routeplanner, uiteraard gehad, werd ook geen succes...dus de stoute schoenen aangetrokken en hulp van Manja Schrader en Nicole Verhaeren ingeroepen....op bepaald punt afgesproken, dat ik redelijk snel gevonden had...
Gelijk maar een feestje begonnen....koffie met appelpuntje....
Toen op weg....nou....dat had ik nooit gevonden....voor mijn gevoel heel Eindhoven gezien...
Klokslag 11.00 betraden wij gedrieën het terrein...er was al veel levendigheid en gezelligheid..
Gelijk naar de ACE stand gegaan en nu eens een aantal mensen die mijn facebookvrienden zijn in het echt ontmoet....nou dezelfde click was er meteen die we op facebook al hadden...
Gezelligheid alom....de tijd vloog voorbij... En toen.....mijn hoogtepunt van de dag....

Twee vrouwen kwamen aanlopen, gingen bij ons in het gras zitten, dat had ik uit een ooghoek wel gezien...ineens riep een van de twee "Baton" roets...weg was ie....niets voor hem, hij zit aan mij vastgeplakt...en als een tornado stortte hij zich op een van de vrouwen, en.....dat bleek 
Paky te zijn.... Iedereen viel plotseling stil...keek en keek en toen rolden dikke tranen uit de ogen van Paky....haar Baton, hij herkende haar meteen....vervolgens was iedereen in tranen....dit bewijst maar weer hoe ze hun best doen om de honden zo goed mogelijk te helpen en verzorgen...Baton toonde zo duidelijk zijn dankbaarheid....echt het ultieme moment voor zowel Paky, Baton en mij.....
Hierbij de foto's die daarvan zijn gemaakt....wou ik toch met jullie delen....

Tot mijn spijt heb ik een aantal mensen gemist....Pia, die mij altijd zo goed heeft geholpen, 
Martin Derksen, op de foto's zag ik dat hij er ook was...had je gelijk weer een controlemoment kunnen hebben, hihihi...Baton is zijn nazorghond...en nog wat andere lieve mensen...
Wel heeft Fabienne Baton ook nog gezien....zij wist ook meteen wie hij was....heeft hem ook naar het vliegveld gebracht....net zoals vele andere hondjes....

Al met al een zeer geslaagde dag, dus volgend jaar hoop ik weer aanwezig te kunnen zijn...
Zo leuk, ook Jennyfer Roozendaal, die iedere keer Baton op de site heeft gezet, heeft ons nu in werkelijkheid gezien en met haar hulp en de hulp van Maries van den Plas heb ik Paky nog veel foto's kunnen sturen....kreeg direct een mail terug....ze vond het geweldig!!  
Iedereen heel heel hartelijk dank!
Degenen die ik gemist heb, zal volgend jaar beter zoeken....!!!!!

Groetjes, Anita en Baton....

Paky....wat een schat van een vrouw....

Ook degene die samen met Paky was werd door Baton beloond...zij heeft veel vertaald...spreekt Engels en Paky alleen Spaans....dus we hebben toch gezellig kunnen babbelen....THANK YOU Maria José Acedo del Olmo Lopez for your help .... Baton bedankt haar!!

Hier was hij op Paky toegestormd en "omhelsde" haar letterlijk!!! Prachtig moment....

En....maar knuffelen.......

Mooiste moment van de dag.....nogmaals in beeld.... Geloof me, de tranen rolden over haar wangen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten