zaterdag 2 augustus 2014

Jazz

Lieve Jazz 
In Juni kwam je bij Zanne en mij, na het grote verdriet dat wij onze maat Indy verloren hadden.
Anneloes belde op met de vraag of wij iets in jou zagen je was kleiner dan Zanne en een man.
Eerst hebben we aan Anneloes gevraagt of we naar Amsterdam mochten komen om kennis te maken met jou, dat mocht en Zanne en Frits ( Frits is mijn zoon) en ik zijn toen naar Amsterdam gegaan. We hebben toen leuk gewandeld in het Vondelpark.
Anneloes vertelde veel over jou en daar was ik heel blij mee, in eerste instantie was ik niet zo blij met het reu zijn, altijd teefjes gehad dus ik moest er even een nacht over slapen.
We reden weer naar huis en Zanne zat weer triest in haar hoekje.
In de Avond heb ik Anneloes gebeld, en tegen haar gezegd  dat ik jou( Fabio voor Ace) het gingen proberen.
Je bent nog even in opvang geweest 14 dagen omdat ik heer Zoemerd te logeren kreeg.
Daarna was de weg vrij om jou bij het opvangadres te halen samen met meneer Dirk.
Wat ging je te keer tegen me en wilde eerst helemaal niet mee, je werd in de auto gezet en er ging een knop om.
Zanne vond het prachtig snuffelen likken kroelen, m'n meissie zag ik met de dag gelukkiger worden. 
Ook jij bloeide op we maken nu lange wandelingen in het bos, je blijft goed in de buurt, het water is niet meer eng, sommige mensen zijn wel heel spannend en daar moet flink tegen geblaft worden(daar werken we elke dag aan).en Zanne is helemaal gelukkig met haar maatje.
dank je wel Ace voor het gelukkig maken van Zanne en Jazz en een overgelukkig baasje .

Joyce ter Waskof

Jazz

Jazz samen met Zanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten