zondag 13 juli 2014

Wauw....

Goedemorgen, met deze fotoos en mijn verhaaltje wil ik graag wat reclame maken voor Bartje op de site voor ACE. Toen ik Bartje zag, dacht ik een broertje te zien van Nicootje. Als ik met Nico wandel, zijn
de wauws en whaaaahs niet van de lucht. Wat een mooi hondje toch en zo lief. Dan vertel ik maar weer het verhaal van Nico. Dat hij zomaar toch in dodingsstation belandde en dat daar heel veel hondjes in
zitten, die door ACE gered worden. Nu dus vertel ik steeds maar weer over Bartje. Vaak vraag ik mezelf af, wat een hondje toch moet doen om er zeker van te zijn, dat er van hem gehouden wordt. Bij Nicootje
is dit zeker het geval. Heel zachtaardig, gehoorzaam en blij gevalleke. Nogmaals ik hoop, dat Bartje ook gauw zijn gouden mandje zal vinden, want dit zijn hondjes die gezelschap van mensen heel erg nodig

hebben. 
Vr.gr. Gerrie en groetjes van Nico voor Bartje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten