maandag 14 juli 2014

Kenzo vandaag 1 jaar geworden !!!


Hallo, weer even een berichtje van mij. Ik schrijf het nu zelf even, want mijn baasje is even druk.
Vandaag 13 juli ben ik jarig. Ik ben nu 1. Groot al hè? 
Vanmorgen kreeg ik tonijn als ontbijt. Nou dan is het feest hoor, want dat vind ik zo lekker.
De katten kregen dat ook en dan mag ik altijd hun bakjes uitlikken. Wat een topdag. 
Ze hebben hier een nieuw bankstel gekocht en daar mag ik niet op. Mocht ook al niet op de oude hoor, dus er verandert niets, maar toch wil ik wél op deze. Zijn ze speciaal een plaid voor me gaan kopen zodat het toch mag. Lief hè? 
Laatst zijn we heel ver gaan lopen en toen kwamen we bij water waar honden mochten zwemmen. Hahaha, ik ben toch geen zeehond? Welk trucje ze ook uithaalden: ik ging er mooi niet in. Er was wel een hele uitsloverige collie die in en uit het water sprong als een dolle en dat vond ik wel tof om te zien. Maar dat vreselijke gespat op mij. Was dat echt nodig?
Nee, ik ben meer van de boswandelingen. Dan ren ik opeens heel hard weg zodat ze me niet meer zien. In het begin hoorde ik ze wel zenuwachtig roepen, maar ik moest gewoon even uit mijn dak gaan. Nu roepen ze me niet meer en wachten gewoon tot ik weer terug kom. Dat doe ik namelijk altijd. Ik zou niet weten wat ik zonder ze moest. En zij niet zonder mij.

Groetjes van een dolgelukkige Kenzo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten