vrijdag 13 juni 2014

Update Fliper

"De komst van Fliper heeft mijn leven positief veranderd. Fliper is heel vrolijk ventje, af en toe stout, ongeduldig maar oh zo lief. In het begin had hij  last  diverse gezondheidsproblemen, maar die hebben we allemaal overwonnen en hij voelt zich kiplekker en sterk. Ja, energie ontbreekt er zeker niet.  Zijn dag begint met het spelen met de bal of de touw. En liefste met zijn beste maatje Ino, die ook uit Spanje komt.  Door hem ben ik zelfs een vroege vogel geworden, er is geen leukere begin van de dag als door hem wakker gemaakt te worden. Gelukkig is hij wat minder druk geworden dan in het begin en  de energie wordt nu omgezet tot nieuwe dingen leren. En wat is die snel met leren. Soms sta ik zelfs met verbazing te kijken hoe snel hij dingen snapt en de link weet te leggen. Elke zaterdag naar de hondenschool gaan is wel goed voor ons geweest en ik  kijk dan ook erg  uit naar  onze deelname aan de cursus behendigheid.  Want talent heeft hij zeker , ook met opsporen spullen. HIj wil ook graag helpen met huishouden. bv. rechttrekken van de dekbed en schudden met de kussens. Soms heel hilarisch, zijn enthousiasme is tegelijk heel aandoenlijk.
Hij is echt een geschenk uit de hemel.  Ik was gelijk verkocht toen ik hem op de ACE site zag. Ik heb mijn maatje gevonden!
Ik ben heel blij met hem en ik heb het gevoel dat het wederzijds is."

groeten,

Anne-Mari





Geen opmerkingen:

Een reactie posten