maandag 2 juni 2014

Ralf (Sam) en Ginessa!

Na 7 mei (aankomst datum) is er veel gebeurd, de honden hebben het terrein verkend en we hebben ze voorgesteld aan de familie op de boerderij.
In het begin waren ze bang voor de paarden zowel in de wei als op stal.
Als snel was het duidelijk dat ze ze gewoon niet gewend waren en elke keer dat we paarden buiten of binnen zetten namen we Sam en Ginessa mee.
Na een week ging dat alsof ze het al hun hele leven gedaan hadden.
Mooi was dat ze mee gingen helpen en achter de paarden bleven lopen zodat ze door liepen de stal of weiland in.
Sam is duidelijk mijn hond aan het worden, waar ik ga gaat Sam, ook mijn vrouw Yvonne vond het mooi dat toen er mensen op het erf kwamen Sam naast haar ging staan en gromde, zo van kom niet aan de vrouw dan kom je aan mij. Ginessa doet alles na wat Sam doet.
Werkelijk een schat van een hond zonder manieren, maar die zijn we haar aan het leren. Ze heeft veel kapot gemaakt maar wat kan je verwachten van een hond die nooit binnen gewoon heeft.
Kortom wij en de kinderen zijn gek op ze en hebben geen moment spijt van deze beslissing om de honden uit Spanje te adopteren.

Vriendelijke groet
Kees en Yvonne Colson
Ryan Jorrit en Mathijs

Klik hier voor het filmpje gemaakt van de aan mij toegestuurde foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten