woensdag 25 juni 2014

Mr. Burns nu Baily

Hierbij een verhaaltje over Mr.Burns (zijn nieuwe naam is Baily).
Ik heb hem in febr 2014 geadopteerd.
Ik kan nu zeggen dat ik superblij met hem ben
Kan alleen maar roepen dat het een super hondje is.
Zo lief en gehoorzaam
Ik kreeg hem met 4 maanden en hij was binnen 5 weken volledig zindelijk.
Kon al snel los en bleef keurig bij de andere 2.
Zelfs in het bos en strand was al heel snel dat hij los kon lopen
Ik kan hem geen uur missen.
Ook met mijn twee andere hondjes 2 jack Russeltjes Toby en Dustin gaat het echt geweldig
Dustin en Baily zijn echt 2 maatjes en doen alles samen
Toby is de oudste van de 2 en vind alles best
Baily is ook volledig geaccepteerd
Slapen samen ,eten samen .
Inmiddels is wel gegroeid en ziet er echt heel mooi uit.
Ik wel echt ook zeggen dat ik het geweldig vind dat  jullie organisatie zoveel werk verrichten.
Ook de manier waarom ik Baily kreeg niets anders dan lof voor jullie.
De opvang op schiphol en de nazorg van Baily. ECHT GEWELDIG.
Ik zal jullie organisatie ook zeker altijd aan bevelen.
Natuurlijk hebben de oudere honden een verleden en daar zul je rekening mee moeten houden.
En als je dat niet op kunt brengen dan geen hond adopteren met een verleden.
Maar als dat wel kunt dan kreeg je een geweldige hond die er echt voor jou zal zijn en echt je maatje wordt.
Ik wil jullie dan ook heel veel succes wensen met al jullie werk.
 
 

Veel succes .Petra van Helden, Baily,Dustin en Toby

Rechts is Baily.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten