maandag 7 april 2014

Jip (liliane) Moortje

Hier een berichtje van Jip. Ik heb Jip gehaald op 15 maart j.l. op vliegveld Rotterdam. Zij kwam aan in een reistas en mocht op schoot zitten bij de begeleidster. Het gaat heel  goed met Jip (liliane) Moortje mijn1e hondje van ace die ik verleden jaar januari geadopteerd heb had zoiets van "wat moet dit hier en wanneer gaat dat weer weg" Eigenlijk dag 2 begonnen ze al vriendjes te worden en nu 3 weken later zijn het de dikste vrienden. Jip is waaks doet nog wel af en toe een plasje in huis maar ja. Ze voelt zich goed bij ons. Ze volgt Moortje waar ze is en zoekt buiten wel bescherming bij haar. Ook kan ze in het parkje naast mijn huis al lekker los lopen. Maar ja Moort is natuurlijk al ca 10 jaar dus een goede oppas. Ze slapen samen op bank, bed, mand maar het liefste op een klein kussentje. Ze eet goed. Beide hondjes zijn geweldig lief en de dankbaarheid druipt ervan af. Ik ben heel blij met ze.
 
groetjes Eveline
 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten