zondag 13 april 2014

1 Jaar !!!

Tja daar ben ik weer, op de kop af een jaar hier en nu een rasechte Nederlander, een feestje waard dus!!
Het is me een avontuur zeg, een enkeltje richting Nederland en nu alweer een jaar geleden. Gek was ik niet want de zon had ik in mijn koffertje meegenomen. Dat hebben jullie toch wel gemerkt of niet.
Er is wel het nodige veranderd hoor. Eerst was ik alleen met de baas en Joepie de valkparkiet. Suf beest begint om 12 uur ’s nachts te zingen. Na wat heen en weer geruzie hebben we elkaar gevonden.
Ik ben van het rustige type, houd van een lange wandeling en af en toe jagen. Lekker knuffelen maar zwemmen is helemaal troef.
Ik woon helemaal ideaal wat dat betreft, links is het natuurgebied Carisborg, rechts het Berenbos en naar onderen rivier de Worm. Ik kan dus bijna alle kanten op. Drie keer per dag, soms vier een lange wandeling die helaas steeds korter worden door de dag. Denk dat het baasje dan moe begint te worden. Ik eigenlijk ook wel hoor maar dat laat ik niet merken.
Dan heb ik nog mijn vrienden hier waar ik graag mee omga, zoals Yrsa de patrijs, Darko de Collie en Michelle en Toepie de cockers.
En ja daar is River ook nog de ondeugd. Tjee wat een type is dat, zelfde merk als ik maar altijd dom aan het doen. Me aan de oren trekken, achter vogels aanrennen, jaloers als ik aan het zwemmen ben, springt als een kat en nog veel meer van die dingen. Ik weet me wel te beheersen maar hij…., hij heeft er nog niet van gehoord geloof ik. River kwam twee maandjes later aan, ook met een enkeltje. En toch is hij ook wel leuk hoor, en samen zijn we toch een teampje.
Oei daar komt de baas en die wilt niet dat ik achter de computer zit dus ik verstuur het nu snel en ben weg!
 
Groetjes 
                 
               Chester
 
PS
Vergeet niet mee te stemmen tegen de dodingstation in Spanje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten