zaterdag 22 februari 2014

Hoe gaat het met Giesje?



Hallo allemaal,
Mijn naam is Giesje. Ik woon sinds 4 maanden bij Joke en Frans in Rockanje aan zee . Whow wie had dat gedacht. Wat een verrassing was dat. Er is bij Joke en Frans ook nog een andere hond. Wel een grote hoor. Hij heet Pocholo. Ook een spanjaard. Voorheen heeft hij bij Arca Noah gewoond. Hij is erg lief en vind het niet erg als ik af en toe op hem spring en met hem speel. Hij is al wel bejaard hoor dat wel. Hij is 11 jaar en ik ben pas 3.Ik hou ervan om hem vooral s’ochtends wakker te maken en lekker gek te doen. Ik hou van lekker eten en schrok het dan ook snel naar binnen voordat die grote reus van plan is het op te eten. Ook lust ik heel graag karnemelk . Daar gaat je huid mooi van glimmen. Ik ben een echte dame.
Ik ben nog wel een beetje bang van vreemde mensen als ik word uitgelaten. Mijn baasjes hebben gelukkig veel geduld met mij en worden ook niet boos als ik van de zenuwen per ongeluk een plasje op het kleed in de keuken doe. Wel hopen ze dat ik dit gauw afleer want ze vinden het niet zo fris. Ik doe mijn best om de angst die ik in mijn kleine lijfje heb te overwinnen en volgens mij gaat het al stukken beter met me. Ik loop graag naast de fiets met het vrouwtje. Lekker hard rennen en ook mag ik mee rijden in haar fietsmandje. Hoog hoor ! Kan ik lekker veel zien.
Ik luister erg goed naar mijn naam en loop altijd braaf dichtbij mijn baasjes als ik word uitgelaten. Ik kan zelfs al los lopen,  geen enkel probleem. Van kleine kinderen moet ik niks hebben. Vind ik doooooodeng!!!! Niks aan ! Dan kruip ik lekker onder het bureau van mijn baasje op mijn eigen dekentje wat ik gezellig heb gemaakt met mijn eigen pluche knuffeltjes , daar ben ik gek op. En als ik buiten kleine kinderen tegen kom dan loop ik er met een grote boog omheen. Verder ben ik een waaks hondje en hou de boel hier goed in de gaten voor mijn baasjes. Kortom ik woon hier samen met mijn baasjes en mijn lieve vriend Pocholo heel erg gezellig in Rockanje en hoop dat ik nog lang hier mag blijven want ze verzorgen mij zo goed en houden zoveel van mij!

P.S. oh ja voordat ik het nog vergeet , weet je waar ik mag slapen s’ nachts , ……..
Bij mijn baasjes op het grote bed , wel op mijn eigen dekentje hoor maar lekker dat dit ligt ! 
Tot de volgende keer hoor , dan vertel ik weer verder hoe ik vooruit ben gegaan want ik leer elke dag een heel klein beetje bij. Goed he ?

Liefs Giesje.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten