donderdag 13 februari 2014

Bojan ( voorheen Simone)

Hallo iedereen.
 
Sinds 21 oktober 2013 ben ik bij mijn baasjes in Nederland( Heel, Limburg). Ik moet zeggen dat het heel goed gaat en dat ik het er heel erg naar mijn zin heb. Ik heb niet zo veel aanpassingsproblemen gehad.
Er wordt goed voor me gezorgd, ik krijg veel aandacht en liefde, die ik dan wel moet delen met mijn (oude) vriendin Nova.
Misschien dat zij wel af en toe zoiets heeft van: “Goh, wat is die druk.” Maar ja, dat krijg je, ik ben een pup van 9 maanden en Nova is al 11 jaar!!
Mijn baasjes gaan vaak met me wandelen, ik krijg lekker te eten en heb veel speeltjes en af en toe speel ik met de sokken en pantoffels van mijn baasjes. Iedereen is dol op me, ja zelfs de knappe buurjongen, Jari, een Labrador.
Nee, laat mij hier maar lekker zitten. Ik ben gelukkig met alles en iedereen en hopelijk zij ook met mij.
 
Groetjes en tot een volgende keer.
 
Bojan ( voorheen Simone)
 
Hier nog wat foto’s en oh, wat ben ik toch een knappe meid.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten