vrijdag 17 januari 2014

Hercules en Kristof

Sinds ik toevallig ACE/SHIN heb ontdek, volg ik dagelijks zo'n beetje alles wat er maar te lezen valt op de site.
Op 15 december hebben wij, mijn man en ik, Hercules gereserveerd n.a.v. een gedeeld bericht op facebook. Nadat drie jaar geleden onze Tommie was overleden, geen eigen hond meer, maar wel regelmatig een logeetje van mijn dochter over de vloer. Ace heeft ons doen besluiten om er weer voor te gaan, en we wachten nu met kriebels in onze buik op nieuws over Hercules, heeft hij toch niet te lang in de opvang in Spanje gezeten..... Dus bedachten we, wanneer we voor twee honden gaan, die mekaar al goed kennen, moet dat probleem weggenomen zijn, toch ? Elvira is deze week bij ACE, en gaat Hercules en Kristof , want die wordt het, bekijken, hopelijk geeft ze groen licht en mogen ze snel deze kant op komen, want wij zijn er klaar voor ! Grote mand staat al gereed, twee halsbanden met riem, een joekel van een zak met voer, [lang gezocht, maar volgens mij is dit ok], al geregeld, dat we met andere honden naar het strand gaan, eventueel oppas in geval van....
Intussen zit ik elke keer bij een bericht te hopen, dat het uit Spanje komt, met de mededeling, dat ze binnenkort komen, zenuwslopend ! Wanneer je naar het filmpje van Kristof kijkt, en dat deden wij op kerstdag, zie je ze heel veel bij elkaar staan, zouden rustige broers kunnen zijn, een met hangoortjes en een met opstaande oortjes, een aandoenlijk duo, dat al veel te lang in de opvang zit, laat maar komen, liever gister dan vandaag...
Oh, en nieuwe namen hebben we natuurlijk ook al, we zijn niet over een nacht ijs gegaan, maar Hercules wordt Charlie en Kristof wordt Chris, wordt vervolgd.

Groetjes,
Inge en Mari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten