dinsdag 28 januari 2014

Een berichtje van Peurdie

Peurdie is 3 dagen hier het gaat super met haar ze is al zo op haar gemak , ze is zo lief en vrolijk tegen mens en de dieren hier de oude poes daar is ze heel voorzichtig mee snuffel,snuffel.
Je kan merken dat ze in Spanje gelukkig geen echte nare ervaringen heeft gehad is nergens bang voor, loop fier voorop met de wandelingen is erg nieuwsgierig naar alles wat ze tegenkomt en de naar de nieuwe omgeving.
Ze begrijp al wat dingetjes zoals niet op bed plassen zoals zaterdag hihi daar slaap je op, ze is in die paar dagen al aardig aan het ritme en het leventje hier gewent begin al wat te luisteren .
De andere hondjes moesten even wennen aan haar speelse vrolijkheid vonden ze eng ( watjes ) als het iets teveel was kreeg ze een kleine snauw ze reageer daar goed op werd onderdanig en stopte.
Mijn gevoel had gelijk toen ik haar zag op de site dat ze het perfecte hondje was voor in mijn beestenbende, ik ben dolgelukkig met haar en hoop dat ze heel oud mag worden hier.
Ik begrijp niet dat ze niet eerder uit gekozen is ze is grappig , mooi, vrolijk, zachtaardig , echt een prinsesje .
Ze is al zo op haar gemakkie dat ze de ondeugd laat zien door zelfbediening bij de koekjestrommel en de pedaalemmer de lekkere verpakking eruit te halen heerlijk toch.
Hopelijk krijgen nog vele Spaanse zonnetjes een gouden toekomst

Het bruine hondje Yodi ( Yoda ace ) op de bank is ook van ACE van 6 jr. geleden wat een ook een wereldhond is geworden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten