zaterdag 12 oktober 2013

Vinni in zijn nieuwe thuis


 
Mijn naam is Vinni en ik ben een reutje van bijna 6 maanden oud.
Op 23 september ben ik naar Nederland gekomen.
Schiphol was best eng en ik moest dan ook door mijn nieuwe baas naar de auto gedragen worden omdat ik niet durfde te lopen.
Tijdens de autorit naar mijn nieuwe mandje heb ik heerlijk liggen slapen op de achterbank.
Ik vond het de eerste dagen erg moeilijk om alleen te zijn al was het maar voor 5 minuutjes..
Andere honden vind ik ook nog een beetje eng maar het gaat elke dag steeds beter. ik loop netjes aan de lijn, heb al een paar commando's geleerd en vind wandelen in het bos heerlijk.
ik kan ook erg ondeugend zijn en wil overal op kauwen, mmmm alles smaakt ook zo lekker; handschoenen, veters, wasgoed, vloerkleed,
kussentjes, oorlelletjes, lekker hoor!
 
maar toch wil mijn nieuwe baasjes mij nooit meer kwijt en we knuffelen elke dag heel vaak want daar ben ik dol op !


Groetjes uit Nederland van Vinni
 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten