dinsdag 10 september 2013

Verhaaltje over Oliver en Bode.

Hallo,
Wij zijn Ronald en Joyce (en kids Ferron en Aram) en  hebben sinds eind mei Oliver geadopteerd, een van de drie mix franse bulldogpupjes die in een vuilcontainer zijn gevonden. Oliver is een schat, ontzettend mens gericht en erg speels, maar luistert ook ontzettend goed naar zijn naam. Vanaf dag 1 loopt dit kleine manneke (inmiddels niet zo heel klein meer) al los met onze roedel mee. Eigenlijk wilde ik liever een wat ouder hondje adopteren, mijn oog wat namelijk gevallen op Bode, het bodegueraatje wat al 2 jaar in het asiel zat. Sinds wij Odie (ook een bodeguera) uit een asiel in Nederland hebben gehaald ben ik helemaal gek op dit ras. Maar goed, mijn jongste zoon wilde zo graag een pup, dus vooruit, omdat wij eigenlijk altijd maar oude honden hebben geadopteerd was een pup toch ook wel eens leuk. Maar toch kon ik Bode niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb toen gevraagd of hij dan bij ons in de opvang mocht komen. Dan had ik hem in ieder geval uit het asiel "gered". En dat mocht. Zodoende zitten ze sinds eind mei lekker bij ons, Oliver voor vast en Bode in de opvang. En samen met onze andere honden is het een gezellige boel, en ook mijn kids zijn zo blij met ze! Het gaat echt super goed!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten