donderdag 5 september 2013

Vagebond, nu Dimas.

 Hallo ACE!

Hier een berichtje over Vagebond, nu Dimas. In oktober vorig jaar heb ik stage gelopen bij ACE. Dit vond ik heel erg leuk en bijzonder. Ik kom zeker nog een keer terug! Tijdens deze stage namen we 's middags altijd honden mee naar het veld. Zo ook geregeld Vagebond. Ik vond hem vanaf het begin erg leuk. Later liep hij ook steeds achter mij aan. Na wat heen en weer gemail, vond het thuisfront het goed dat ik hem zou adopteren (we hadden ook al 2 honden van ACE). Tijdens mijn stageperiode daar heb ik ook geholpen met het plukken van zijn vacht.

Op de terugreis hadden we 4 honden mee. Helaas kon Dimas niet meer mee met hetzelfde vliegtuig. Hij kwam een maand later aan. Hij kan het erg goed vinden met onze andere honden (Faro en Isa). Hij kan als een gek door het huis vliegen, maar hij is als pup in het dodingsstation gekomen dus hij heeft nog wat in te halen. Ook passen wij veel op andere honden, waar hij altijd heel goed mee overweg kan.

We zien erg uit naar de ACE dag waar wij ook zeker weer aanwezig zullen zijn!

Groetjes, Irene Moed en een poot van Dimas
Dimas


Op schoot.........

Faro en Dimas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten